31 Ocak 2012 Salı

Müşteri Memnuniyeti

Hangi firmadan ne alışveriş yaparsak yapalım tüketiciler olarak, hakkımızdır, hepimizin ağzında sakız olan müşteri memnuniyeti bazen hiç sağlanmıyor, bazen de öyle bir sağlanıyor ki "Bu işte bir şey var kesin" diye yadırgamadan edemiyoruz.

Bir Toshiba dizüstü bilgisayar kullanıcısı olarak DELL'in verdiği müşteri memnuniyetine uzaktan bakmak zorunda kalmak beni fazlasıyla üzüyor açıkçası. Olay silsilesi şöyle geçti efendim;

Evvela bir DELL dizüstü bilgisayarın fazla ısınması nedeniyle ücretsiz (00800'lü) müşteri hizmetleri hattından DELL'i aradık. Malum bilgisayar aşırı ısınmaktan kendini kapatıyordu, öyle bir ısınma. Anlattık, adres aldılar, ertesi gün eve geldiler ve sıkıntı kaynağı olmamasına rağmen "fan"ı değiştirdiler. Birkaç küçük ama elzem donanımsal modifikasyonla bilgisayarı adam edip gittiler.

Ardından batarya sorunu çıktı, işletim sistemi bataryayı görmezden geliyordu. Pil simgesinin üzerinde sürekli bir çarpı işareti... Aradık yine, ellerinde batarya varsa ertesi gün göndereceklerini söylediler. Ertesi gün yurt dışından bir arama geldi, ellerinde bataryanın şu an olmadığı ama olduğu an hemen göndereceklerini ve bunun birkaç hafta sürebileceğini söylediler. Bu konuşmadan sonraki dördüncü günün sonunda, yani bugün yepyeni batarya elimize geçti. 

Tüm bu işlemler garanti kapsamı içerisinde, hani parasını alıp hizmeti verme durumu da yok. Ben kendi bilgisayarımda bu tür sorunlarla karşılaşmadım ama karşılaşırsam da bu denli hizmet görmeyeceğimi adım gibi biliyorum. O yüzden sadece fiyat yüzünden iki marka arasında kalan dostlar gönül rahatlığı ile DELL'i seçebilirler. Başlarına ne gelirse gelsin, garanti kapsamı olan 2 sene boyunca bir dediklerinin iki olmayacağını bilerek kullanacaklar bilgisayarlarını.

Arz ederim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Konuyla ilgili fikrinizi beyan etmek için lütfen ilgili alanları doldurunuz.